2010. december 15., szerda

Magyarország kedvenc tésztaétele


címmel, a Gyermelyi tészta; csatát indított. Szavazzatok kedvenc tészta ételeitekre. Ha naponta teszed minden egyes szavazattal közelebb kerülsz a wellness hétvégéhez. (itt lefaraghatjuk a kedvenc tészta miatt lerakódott zsírpárnák egy részét)
Én már szavaztam. Nem fogjátok elhinni, de a kínálat :-) végigolvasása közben egyedül a krumplis tészta gondolatára éheztem meg. Rá szavaztam. Picit sajnálva a többi finomságot, de szerencsére a szervezők holnapra is adtak lehetőséget, hogy egy újabb finomságra tegyem le voksomat. A következő és a következő szavazatomat is ennek megfelelően fogom leadni, hogy mi az amit perpill szívesen megennék. Sajnos sok ilyen van; lehet, hogy mind?! Hm-hm. Igen. Mind.

2 megjegyzés:

  1. Hú-ha!
    Olyan éhes lettem mire végignéztem a kínálatot, hogy bármit szívesen megkóstoltam volna, csak adjanak egy falatot!
    :)
    Én a lebbencslevesre szavaztam annál is inkább, mert már nagyon régen nem készítettem, de holnap ez lesz az ebéd!!!
    Köszi a jó ötletet (is)
    :D

    VálaszTörlés
  2. ...............¨♥*✫♥,
    .........,•✯´.........´*✫
    .......♥*................ __/\__
    .......*♥............… ..*-:¦:-*
    ...¸.•✫.............……/.•*•.\
    ...~`,`~.................. |
    ¸....✫................... *•*
    ´¸...*♥..´¸...........*♥♫♥*
    ´¸¸♥*................✯•♫•♥•*
    ´¸.•✫ .............. *♥•♫•♫♥*
    ~`,`~............. ✯♥•♦♫♥•♥*.
    `.✫`.............. *♥☺♥•♥•☺♥*.
    ●/................✯♥•♥♠♫♥#♥•♥*..
    /▌................*♥♫•♥♫•♥♫♥•♫♥*
    / \....................... ╬╬╬╬.

    VálaszTörlés